گردن » آینده ما » را هم زدند


گردن «آینده ما» را هم زدند

خوانندگان، دوستان و یاران گرامی
از دیشب تصمیم داشتم که امروز صبح یک ترجمه ای، شعری، فغانی، ناله ای… بالاخره یک چیزی روی آینده ما بگذارم و خودم را باصطلاح «به روز» کنم. وبلاگم را که باز کردم فهمیدم به این سه اتهام در «دیروز» متوقفم کرده اند.

این وبلاگ به یکی از دلایل زیر مسدود شده است
1- دستور مراجع قانونی جهت مسدود سازی وبلاگ
2- تخطی از قوانین استفاده از سایت
3- انتشار محتوای غیر اخلاقی یا محتوایی که براساس قوانین کشور تخلف است

درمورد بند اول، تا آنجا که میدانم و سواد فارسی و تجربه 40 – 50 ساله نوشتاری ام قدر می دهد «دستور» دلیل نمی شود، بلکه دلیل و یا دلائل منجر به دستور می شود.
در بند دوم فرمایش کرده بودند که از قوانین تخطی کرده ام، بی آنکه بنویسند این قوانین کدام است و کدام بند و ماده اش را مراعات نکرده ام.
بند سوم شامل دو بخش است. بخش دوم آن که ظاهرا تکرار بند دوم است و من نمی دانم چرا از سه جمله، یکی باید تکرار باشد. اما بند اول. یعنی محتوای غیراخلاقی.
من دراین مدت نه درباره آن کارهای ممنوعه و غیر اخلاقی که در کهریزک کرده بودند چیزی نوشته بودم و نه درباره رنگ چمنی، نه درباره انتخابات و نه در باره انتصابات. به رنگ عبا و عمامه هیچکس هم بند نکرده بودم. از احمدی نژاد هم یکبار در نوشته هایم اسم نبرده بودم.
به همین دلیل هرچه فکر کردم، پی به آن کار «غیراخلاقی» ام که آقایان کاشف آن شده اند نبردم.
به خدا که پاسخگو نیستند، چه رسد به بنده اش. ریش «بلاکفا»ی داخلی را دادم دست قیچی دولتی و یک وبلاگ دیگر در یک شرکت غیر داخلی و غیر وطنی باز کردم. لااقل اینطرفی ها می دانند «اخلاق» چیست؟ «دستور» به چه دلیل صادر می شود و «قانون» چه می گوید.
کمی وقت می برد تا «آینده ما» روی ریلی قرار بگیرد که قرار داشت و جلو می رفت. مهم نیست، لااقل اطمینان دارم مین زیرش کار نمی گذارند!
دیروز شاهنشاهی ما آن بود، امروز اسلامی ما اینست، تا آینده چه پیش آورد. این آدرس جدید «آینده ما» ست:
aayande.wordpress.com

پاسخی بگذارید

